Політика повернення
Умови повернення товару
1
Клієнт має право відмовитися від товару на пошті у разі його браку.
2
Інтернет-магазин зобов'язаний сплатити послугу пересилки у випадку виявлення клієнтом браку або поломки продукту, якщо клієнт не забрав його з пошти або повідомив про це перебуваючи на пошті та надавши всі докази.
3
Інтернет-магазин має право відмовити клієнту в заміні або пересиланні за рахунок Інтернет-магазину, у разі якщо клієнт забрав продукт з пошти і після цього виявив брак продукту (на пошті клієнт зобов'язаний перевірити все до оплати!)
Важливо!
Обов'язково перевіряйте товар на пошті перед оплатою. Після отримання та оплати товару претензії щодо браку не приймаються.